Feeds:
Postitused
Kommentaarid

Archive for 8. jaanuar 2012

Jõulupidu

Meie firma jõulupidu ei olnud niivõrd kuivõrd fun. Esiteks kõik väljaloositud auhinnad loositi välja teistele inimestele ja mina jäin pika ninaga. Teiseks mängiti õhtul hulganisti igasuguseid ringmänge, selliseid mida ka Eestis lasteaedades mängitakse. Näiteks kes suudab aja peale rohkem šokolaadi ära süüa, nööri otsas oleva porgandiga maas oleva paberilehe kõige kaugemale nihutada ning „arva ära mis on minu otsa ette kirjutatud“ tüüpi äraarvamismäng. Argol jäi see kõik nägemata, sest tema oli jalgpallitrennis Idee autoriks filipiinod, mängijad filipiinod, auhinnavõitjad peamiselt filipiinod. Niisiis kui mängud ükskord juba läbi said oli enamus inimesi juba jalga lasknud, olin ka mina kodupoole teel, kui vastu poleks tulnud jalavigastusega Argo, kes lähme-teeme-ühe-dringi jutuga poleks mind korraks tagasi meelitanud.

Keset ööd läksime ja külastasime ühte mu kolleegi Alvarot, kes oli võitnud kodukinosüsteemi ja nüüd oli tarvis see paika ühendada, oleks ma sellel hetkel teadnud, et pika juhtmete ühendamise tulemus saab olema mängukonsooli väljaotsimine ja seltskonna ohjeldamatu jaht virtuaalsetele vaenlastele, oleksin ma kindlasti juba jupp aega varem põõnama läinud 🙂

Read Full Post »