Feeds:
Postitused
Kommentaarid

Archive for 13. jaanuar 2012

Eesti

Kell 11 istun lennukile, veidi enne seda pahandada saades, et Eesti pistiku UK pesasse lükanud olen. Vaidlen pisut inglise tädiga, kes ütleb, et see on unsafe, tegelikult ju ei ole….

Odavlendudel Rayanair ja Easyjet soovitan kõigile istuda võimalikult ettepoole, miskipärast on nii, et pidutsevad, ropendavad, lõugavad ja alkoholi ohtralt sisse kallavad, Eestisse naistejahile siirduvad inglise poissmehed, istuvad alati lennuki keskel või tagapool. Eespool on mõnusalt vaikne, saab isegi magada.

13 jaanuar olen Eestis, mustapäine Mari, kellega ma viimased 7 kuud olen Skypes suhelnud ootab mind koos minu vanematega. Olen kodus ja nii nagu Austraalia blogis kombeks oli, oma Eestis käikudest ma eriti ei kirjuta, 10 päeva blogipuhkust.

Read Full Post »